torsdag 2 september 2010

torsdag andra september två tusen tio

Min andra hälft är tillbaka i stan så nu är allt bra igen :) har även blivit mycket bättre i förkylningen. Senaste dagarna har vi haft föreläsningar varje dag men bara till kl 12! Mest blivit plugg på marknadsföring och igår köpte vi även en skrivare. Finns schysta powerpoint-presentationer som man kan ha som underlag till föreläsningarna, så kommer bli en del papper så lika bra att köpa en!

Imorn är det föreläsning först 9-12 och sen ska vi kanske jobba lite på vårt grupparbete om ett nytt segment för Gainomax, bra grupp med Martin, Adam, Julia och jag! 

Imornkväll är det nollning och nintendo-tema? :S vad fasen är det och vad ska man klä ut sig till? Emmie- hjälp mig!! Inte så jättesugen så får se om det blir något. Gillar ju inte riktigt att klä ut mig...

Nu ska vi snart till stan och träffa Lisa och Martin för lite kaffe/öl. 

Ska försöka ta lite bilder också på lägenheten imorn! Städat idag nämligen :) 

Hade!

1 kommentar:

  1. Hahaha, nintendo-tema är ju skitkul. Du kan klä ut dig till:

    -super mario med snickarbyxor, röd tröja, mustasch, keps

    - svamp: lite mer jobb, men ganska roligt

    - sköldpadda

    - prinsessan i slutet, lite tråkigt kanske...

    jag tycker du ska gå med svamp! Fixa något att ha på huvudet, kan inte vara så svårt. Eller så klär du ut dig i glittriga saker och är stjärnan som man blir extra snabb av...lycka till...emmie

    SvaraRadera