måndag 30 augusti 2010

Nolla i umeå

Så har man blivit en nolla i Umeå! Hela förra veckan var det inspark på schemat med aktiviteter på dagarna och sen fest på kvällarna. Inte sådär jättepigg sista kvällen kanske men jäkligt kul vare och har börjat få lite namn till alla ansikten i vår klass på 120 pers typ. Första kvällen var det inget tema men sedan har vi både hunnit med korgrundan på stan, chartertema och rosa tema. På fredag är det nintendofest och fattar inte riktigt vad jag ska klä ut mig till då...men men, kul är det iallfall! Har schysta faddrar så känns kanoners! 

Idag hade vi första föreläsningen, marknadsföring är fösta kursen, köpte sedan en bok till kursen och läste allt vi skulle ha läst till imorn..hela 50 sidor på engelska... Fixade även ett skåp på universitetet så man kan hänga in jacka och träningsväska i vinter. Även fått parkeringstillstånd så kan stå på universitetet för 10 kr/dag om vi vill. Gött om man har kort dag eller det är jäkligt mycket snö! 

Har efter all nollning dragit på mig en förkylning så blev inget tränande på iksu idag. 

Imorn är det föreläsning från 8-12 och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Martin är i Kristianstad på test inför polisen så är själv hemma för första gången i Umeå :( saknar min andra hälft! 

Bjuder på bild på mig och martin som vi såg ut inför chartertemat!

Däremot bytte jag till en lite sommrigare blus men såg typ ut såghär;)

Martins skjorta luktade gammalgubbe från myrorna;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar