söndag 5 september 2010

Espresso house vs. Wayne's coffee

Källa: www.espressohouse.se
Söndagmorgon! Vaknade för knappt en timma sedan och känner mig utvilad och pigg! Älskar att vakna tidigt en ledig dag! Kan ligga i sängen med min mac och se vad som hänt i världen de senaste dygnen. Martin småsnarkar lite bredvid mig och vaknar till då och då och ler lite, sedan somnar han snabbt om. Finns nog ingen som kan somna om så fort på morgonen som han.

Idag skulle jag helst sitta ned på ett café med någon gammal go vän och dricka kaffe! Saknar Espresso House lite och undrar vart jag nu ska gå när jag är sugen på "flera timmars kaffe stund". Finns inte Espresso House i Umeå men däremot finns Wayne's Coffee. Någon som vet ifall dem har fri påtår där också? Dem har iallfall fritt internet vilket är bra om man vill plugga samtidigt som man njuter av något gott!

Men, idag ska jag läsa och skriva anteckningar inför litteratur sem. som vi har på tisdag. Ska också läsa på om Gainomax eftersom vi imorgon har Rikard Höög från Gainomax som gästföreläsare inför vår första case studie. 

Nu blir det morgonkaffe och sen nyhetsmorgon! Bättre söndag finns inte!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar