onsdag 15 september 2010

onsdag. regn. blåst

Nya krukor och höstblommor och lyktan har fått ett ljus
Så! nu ni grannar, har vi allt finare än er på balkongen :) 


Vaknade imorse med jätteont i halsen, igen :( trodde jag hade blivit frisk men icke... skönt att vi inte hade något i skolan så har kunnat vara hemma hela dagen i försök att kurera mig! Däremot blir det ingen spinning ikväll, jag som faktiskt sett fram emot det!


Planterade klart blommorna vi köpte igår och nu skulle jag helst vilja sitta med en varm filt, ljuset tänt och läsa en bok på vår fina balkong. Däremot regnar det och är kallt så är inte så jättelockande kanske..


Har pluggat lite nu och ska kanske en sväng in till stan med lisa, men får se om vi orkar ge oss ut i regnet.. 



2 kommentarer:

  1. Otroligt fint!!!jag skulle inte gjort det bättre/kram mor

    SvaraRadera
  2. önskar jag hade lite av dina "hemmafixar-dethärblirnogsnyggt-kvaliteter":D eh, förstår du vad jag menar? stor PUSS

    SvaraRadera