lördag 11 september 2010

LÖRDAG!

Klocka från ítem - 199kr
Så var det go lördag igen! Ligger fortfarande i sängen och är ganska trött, men älskar som sagt morgonen så vill inte sova bort den! Kunde inte somna igår, låg säkert vaken till 2, och det är vääääldigt ovanligt då jag oftast somnar så fort jag lägger mig.. men men somnade tillslut efter att ha lyssnat på massa mysig musik :)
Igår hade vi inget schemalagt i skolan men åkte ändå dit för att jobba lite med vårt grupparbete, nästan klara nu så idag är vi HELT lediga från plugg och imorn eftermiddag blir det istället att skriva lite till, sen ska arbetet in på måndag! Efter skolan igår åkte Martin, jag och Martin C ner på stan för lite "afterwork" buffé på Allstar. Sen gick vi vidare en sväng till Rex för att bara snacka skit innan vi gick hem och kollade på film! 

Fick hem min klocka från item som jag beställde i torsdags igår också! Älskar att dem sticker ut lite, plus att dem är jäkligt billiga! Så en ljusblå fick det bli! 

Idag ska vi först in på stan en sväng, Martin ska kolla squash-racket och jag träningslinnen på Stadium, sen blir det upp till iksu en sväng och spela badminton med Lisa. Sen har vi vår första sittning ikväll! Ska bli grymt kul! 

Hade så länge! 

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar