tisdag 14 september 2010

en helt vanlig tisdag.

Imorse gick jag upp tidigt för att sedan åka till skolan och förbereda muntliga presentationen av vårt grupparbete. Sedan kl 10 vara det dags och det gick kanoners! Kul när man får frågor och sedan diskuterar det man sagt! 

Efter det åkte jag och för att ringa mamsen och fråga vilka växter som tål kyla! Tänkte nämligen att jag skulle utmana grannarnas fina balkongsdekoration! Blev en sväng till blomsteraffär för att inhandla krukor, jord, blommor! Men nu när jag skulle plantera räckte inte jorden, så måste iväg igen för att inhandla mer! Men fint blir det! :) Tråkigt bara att det börjar bli lite kallt så man inte kan sitta på balkongen, men man går ju förbi den varje dag ändå så jag får se mina fina kreationer iallfall!

Nu ska jag utmana Martin på squash, sen hem och mysa framför idol! Inget skola imorn men måste däremot plugga en massa..

Lite sugen på att beställa dessa lurar från internet! Kanske till och med fungerar som öronvärmare?! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar