fredag 24 september 2010

friday!

Bastuflotten nydalasjön! haha ser ganska liten ut så får se hur 9 pers får plats i den! 
Plugget på waynes igår gick helt ok, satt där längre än vi trodde vi behövde men det blev nog bra till slut! Sen blev det en sväng på stan och när jag stod i provhytten på Rut med flera så hände det som man hör har hänt andra men aldrig trott skulle hända en själv. Jag hade på mig mina, något kanske redan slitna, favvobrallor, svarta från vila, och skulle böja mig ned och ta upp en galje. Då heeelt plötsligt sa det ritch i brallorna och dem sprack från sömmen mellan bena upp till mitten av rumpan..haha..jag och julia höll på dö av skratt! Fick dra ner linnet och sen kila hem skrattandes med vädring i brallorna.. så nu är tiden över för mina favoritbyxor och måste hitta nya ;( 

Idag hade jag tänkt plugga hela dagen men Martin var tvungen att gå till banken och få ut csn så då hängde jag på. Så har precis kommit hem från stan igen och ska nu sätta mig och plugga i några timmar! 

Sen ikväll händer det grejer! Vi och några från klassen har hyrt en bastuflotte på nydalasjön så kl 18.30 ska vi dit, ro ut till bastun och sen bada och basta hela kvällen! Ska bli grymt kul, att vädret är sådär gör ju bara att det blir mysigt och varmt i vattnet :) 

nehe, nu blir det plugg! 

hade! 

1 kommentar:

  1. Tja ba!
    Hoppas jag kommer fram....krångligt för en okunnig....
    Cool bastuflotte....blev det en kul kväll?
    Hoppas allt gott annars. Vi hade en kul konsthelg med Mamsen på topp....o med massor beröm och klirr i kassan!
    Ikväll kundhockey LHC-Södertälje
    Ses snart, Kram Dad

    SvaraRadera