tisdag 21 september 2010

raindrops!

TISDAG och regn ute! hade litteraturseminarium klockan halv 10 där vi diskuterade olika tidningsartiklar där företag skapat mervärde genom utveckling inom företaget. Efter det samlades vår grupp för att börja skriva lite på vårt PM som ska lämnas in på fredag. Alltid trögstartat vid grupparbete men kom igång lite och bestämde att vi skulle kolla närmare på det hemma för att sedan jobba med det imorn kl 9.00! 


Kom hem och var jättetrött så tog en powernap för att bli lite piggare innan pluggning! Nu har jag suttit i nästan två timmar och gjort ALLT nödvändigt jag har kunnat komma på för att slippa plugga :) men nu har jag inget viktigt att göra längre så måste nog sätta nosen i boken och plöja igenom två kapitel i boken = 50 sidor...jättekul verkligen... måste lägga upp schema med punktform så jag blir lite motiverad. 


Fortfarande inte frisk och gick till vårdcentralen igår men där sa dem att det var virus och gick endast hem med lite hostmedicin. Har lite tendens till ögoninflammation så hoppas verkligen inte att det blir värre :( Vill vara frisk så man kan kombinera plugg med träning och inte plugg med vila som det är nu...


Nehe, nu MÅSTE jag verkligen plugga! 


Hade!
/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar