onsdag 8 september 2010

skola, plugg och spinning!



För första gången i mitt liv har jag idag gått på spinning. Charlotte en tjej från skolan drog med mig dit efter att ha snackat om det ett tag innan. Var sjukt jobbigt de första 15 min men sen gick det bättre! Brorsan, förstår nu lite bättre om känslan du snackar om när man sitter på en cykel, tänkte på dig och att hålla armarna i vinkel hela tiden! Nu är redan nästa veckas onsdagsspinning bokad så det gav definitiv mersmak!

Imorse blev det en sväng till skolan för att skriva lite på vårt grupparbete. Blev inte så jättemycket gjort men imorn har vi handledning med vår kursledare så efter det hoppas vi på att vi har lite bättre koll på läget. 

Har även för första gången i mitt liv gjort Anitas (Marins mamma) goda kärleksmums! Har dock inte smakat dem än men enligt Martin smakade dem väldigt bra! 

Nu blire lite plugg i sängen och sen sova! Är hur skönt som helst att inte känna av förkylningen lika mycket längre så imorn blir det kanske även lite badminton med Martin! 

Godnatt!


2 kommentarer:

  1. Hej søtis!

    Vad duktig du ær som både trænar och bakar.
    Måste gøra ett førstøk jag med (på båda delarna)

    Kul att du skriver!

    Kram från alla oss i Oslo :)

    SvaraRadera
  2. Hej syster!
    Duktig som startar vintersäsongen tidigt! Till sommaren får du köpa dig en hoj! Jag gjorde samma sak med Clara-Maria häromdagen. Spinning på SATS. Till helgen drar jag, Jonas och Åke på en 15 milare till Eskilstuna.

    OBS! Som avundsjuk bror så har jag uppdaterat min blogg så du och alla "nyfikna" kan hålla koll ;)
    martenbergkvist.blogspot.com

    Ha det toppen syrran!

    Kramar
    /Mårten

    SvaraRadera