söndag 19 september 2010

.just for now.


Valet är idag och jag ska för första gången rösta :) ska bege mig till stadshuset snart och bidra till att samhället blir bättre! 

Har fortfarande ont i halsen och har även börjar hosta som bara den så jag ska nog bege mig till en vårdcentral imorgon och se ifall jag behöver penicillin. Däremot lyser solen som aldrig förr och det är blå himmel så någon promenad får det iallfall bli! Måste ta tillvara på dessa fina dagar innan mörkret faller här uppe i norr! 

Måste plugga en massa idag också, tentan närmar sig och måste dunka in en massa i huvudet tills dess! :) Sen en sväng till media market då de mellan kl 18-19 har specialpris på en soda streamer, nu får det vara slut så bubbelvatten i flaska!  

Dags att gå upp från sängen och kanske andas in lite frisk luft, äta en god frukost och bara njuta av denna underbara söndag! 

Ha en fin dag! 
/K

1 kommentar:

  1. Men vad jag saknar dig mitt hjärta! En biljett upp till umeå skulle sitta helfint, får kolla upp vad det kostar. Annars är ju du såklart välkommen ner till Malmö nääääär som helst ;)
    Trivs du bra förresten med boende och skola ?

    Puss min kvist <3

    SvaraRadera