lördag 20 november 2010

helg helg helg!

Helg efter en väldigt lugn vecka i skolan. Hade en uppgift om bokslut som skulle vara klar på fredag och vi börja med den på tisdagen. Jag och Emma blev klara redan på tisdag så hade onsdag och torsdag ledigt! :) blev mest gym och en sväng på stan!

Nu i helgen är Martins föräldrar här, för tillfället är dem iväg och tittar på kostym till Martin och jag har tagit en lång och skön dusch! Tydligen är det världscup start för längdskidor idag eftersom Martins familj är  längdskids fantaster är det tydligen det som står på schemat idag blandat med en sväng på stan och en tur upp till iksu!

Imorn blir det mera mys och kanske lite promenad i snön!

Efter helgen kommer även Linda hit! Ska bli så himla kul!! äntligen får jag visa hur jag har det när jag inte bor hemma hos mamma och pappa :) som det ser ut nu är det lugnt i skolan även nästa vecka så jag och Linda får massa tid tillsammans!!

Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar