måndag 1 november 2010

en helt vanlig måndag.

Finfina hörlurar som kanske dimper ner i min brevlåda idag :) 
En helt vanlig måndag och min spellista med samma namn på spotify kommer spelas om och om idag. Plugga står på schemat och ska verkligen försöka bli lite halvt klar med vår hemtenta. Förhoppningsvis kan jag kanske bli klar till och med, skulle vara toppen för då kan jag åka till sthlm redan imornkväll och på så sätt hinna förbi en sväng hos mormor! Men, då måste jag bli klar med allt idag, och just nu känns det lite hopplöst....

Somnade tidigt igår, för övrigt en dag som mest var lugn med tvätttid och städning hemma. Synd bara att varken torkskåpet eller torktumlaren fungerade så nu har vi blöta kläder, handdukar och lakan hängandes på varje tänkbart ställe i lägenheten. Som toppat på det fungerade inte vårt internet, varken på dator eller telefon, 3G nätet låg nere, så den planerade volleyboll matchen som gick på nätet kunde vi inte se :( men lagade GOD lasagne och myste till det lite ändå!

jahaja, nu blir det nyhetsmorgon en stund med god frukost. Sen är det bara in i pluggdimman!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar