tisdag 7 december 2010

Externredovisning = inte min grej.

Ytterligare en kurs avklarad, tror jag, hoppas jag. Tentan idag gick inte så bra som jag trodde att den skulle gå men försöker se det positivt. Om jag får godkänt får jag en lugn jul och betyg G i Företagsekonomi A, om jag får ickegodkänt får jag en andra chans till att få VG, men lite mer jobb över jul då omtentan är redan innan skolan börjar efter juluppehållet..

I Umeå är det annars bara finfint! MASSA snö och lagom med minusgrader. Julgranen är inhandlad och klädd sedan första advent och fina Linda har även varit uppe i Norrland och sett hur vi har det här uppe! Nu är hon i Trysil och jag bara lääängtar efter att få hälsa på henne!!

Börjar närma sig till jul och jag längtar verkligen! Mysig jul med släkten plus brorsans tjej Clara och min Martin!

Men innan julen ska firas börjar vi en ny kurs imorn, med endast 6 föreläsningar i skolan och sen tenta efter jul, kul...

Nu blir det snart en lång promenad som får bli dagens motion eftersom kroppen inte känns hundra frisk.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar