torsdag 4 november 2010

stockholm-linköping

Så, har man åkt ner till sydligare breddgrader och sitter förtillfället i soffan, hemhemma i linköping! 
Igår hade jag en underbar dag i sthlm där jag först vaknade hos mormor och sedan åkte hon och jag till farmor för att hälsa på henne! Sedan blev det att träffa Linda och Sanna och in till city för att käka god sushi/mangolisk buffé! Underbart att träffa barndomsvännerna igen! Verkligen vänner som jag tror jag kommer ha hela livet! Vi ses inte så ofta, men när vi väl ses känns det som vi sågs igår! 


Nu är det alltså linköping som gäller fram till söndaglunch då det bär av hemmåt igen. Ska träffa "tjejerna" och mysa och sen blir det nog någon utgång på det också! 


Snart ska jag nog bege mig ned på stan för att titta runt lite, sedan kanske träffa linnea om hon slutar tidigt från jobbet! Hoppas! 


Hade! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar