lördag 11 december 2010

Gillar mustascher :)


Igår var det idolkväll här hemma med Emma och Barre. Laddade fint med tacos och sedan var det dags! Min favorit olle var ju tyvärr inte kvar så det blev en ganska enkel match för Jay. Men Minnah var fasen bättre än jag tyckt innan. Vi drack vin och käkade ost och kex och hade tänkt att gå till eftersläppet till julsittningen men orkade inte åka upp till E-puben så blev kvar här hemma hela kvällen.

Efter en lugn morgon blev det in till stan en sväng för att kolla julklappar, men hittade endast en t-shirt till mig själv med massa mustascher på! Fin tycker jag :)

Ikväll blir det nog lugnt hemma! Funderar på att göra egen pizza!

Klarade redovisningstentan :) så nu blir det en lugnare jul och behöver bara plugga till nästa tenta och sen är FEK A fixat!

Vår julgran barrar som bara den, så imorn får nog BARRE och jag slänga ut det, hehe!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar