onsdag 19 januari 2011

firework!

Tentan avklarad - GRYM helg! - Ny kurs påbörjad, känner än så länge att jag har koll - Längdskidorna går fortare än någonsin - Det känns bra nu! :)

Började dagen med lite Katy Perry och Firework till frukost! Älskar verkligen att lyssna på musik på morgonen, blir både pepp och glad för att det är en ny dag! Hade skola mellan 10-12 och sen satt jag kvar med några från skolan och småplugga lite på det vi gått igenom tills klockan var 16! Hem, fixa lite inför återsparken till 2:orna som jag och några ansvarar för. Ut i spåret 7.5 km (nytt rekord :) ) och sen hem. Har duschat, käkat gudomlig mat och ligger nu i sängen och känner mig sådär underbart trött samtidigt som kroppen känner att den har tränat!

Imorn är det skola 10-12 och sen får vi se vad som händer!

Hade fint!

/K

1 kommentar:

  1. Åh, jag älskar också firework!! Man går igång på dirren. Ses imöra! PUSS

    SvaraRadera